مهندس اولیاء نماینده یزد و صدوق خبر داد: توصیه‌های لاریجانی به اعضای فراکسیون خط امام مجلس

یزدفردا "عضو فراکسیون خط امام با بیان توصیه های رئیس مجلس شورای اسلامی به اعضای این فراکسیون در دیدار امروز گفت: در این جلسه بر ضرورت ایفای نقش تاثیرگذار مجلس در امور تاکید شد.
به گزارش یزدفردا به نقل از مهر  مهر :علی اکبر اولیا  با بیان اینکه دیدار اعضای شورای مرکزی فراکسیون خط امام مجلس با علی لاریجانی که بعد از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد ، حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید بیان داشت: لاریجانی در این دیدار توصیه هایی را برای کاهش التهابات جامعه مطرح کرد و از فعالان سیاسی خواست در این راستا تلاش کنند.

نماینده مردم یزد در خانه ملت با مثبت ارزیابی کردن دیدار با رئیس مجلس خاطرنشان کرد: لاریجانی معتقد بود نباید اجازه داد فضای سیاسی کشور تند شود و باید مراقب بود با تفاهم بحث ها دنبال گردد تا شرایط حساس فعلی سپری شود.

این نماینده فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه تاکید نمایندگان بر تاثیر گذاری و ایفای نقش مجلس در تحولات کشور بود اظهار داشت: رئیس مجلس نیز این نظر را تائید کرد و تاکید داشت مجلس باید در تنظیم همه امور و هدایت بحث ها برای اجرای دقیق قوانین و نظارت بر آن نقش داشته باشد تا از قوانین تخطی نشود.

اولیا در خصوص دیگر مسایل مطرح شده در این نشست با بیان اینکه برخی نمایندگان نسبت به وضعیت بازداشت شدگان سیاسی اظهار نگرانی داشتند ، تصریح کرد: در این دیدار تاکید شد که همه اقدامات در بازداشت افراد منطبق با قوانین باشد و خارج از چارچوب قانون نباید اقدامی صورت بگیرد، علاوه بر این مجلس نیز باید در جریان امور قرار گیرد.

به گفته اولیا در این دیدار رئیس مجلس با استقبال از کار فکری تاکید داشت که برای حمایت از طرح ها و ایده های نمایندگان آمادگی دارد
.

 
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا